دانلود بازی Cargo 3 برای PC

بازی Cargo 3 برای PC توسط Vinici Games منتشر شد. بازی کارگو 3 یک بازی در سبک ترسناک وعلمی تخیلی است و به صورت شوتر اول شخص اجرا می شود. در سال 2249 دنیا به جایی می رسد که بشر در حال انقراض است و تمامی انرژی های جهان در حال اتمام شدن است و به بشر کاوشگرهایی را برای کشف منابع جدید انرژی به فضا پرتاب می کند. پس از مدتی سیاره ای به نام Argos پیدا می شود، که فلز نایاب در زیر سطح این سیاره منبع بسیار بالایی از انرژی دارد و حالا گروهی برای استخراج آن به سیاره آرگوس فرستاده می شوند، اما پس مدتی در اثر یک حادثه ارتباط آن ها با زمین قطع می شود و حالا شما به عنوان فرمانده آن گروه در سیاره ای که موجودات بسیار هولناکی بروی آن ساکن هستند ، گیر افتاده اید. سیاره Argos گونه های مختلفی از موجودات جهش یافته دارد، که در اثر تغییرات ژنتیکی به جانورانی خونخوار مبدل شده اند. دشمنان شما 6 نوعCrawlers, Sleepers, Zombies  Slashers, Twitchers و Brutes هستند. تعدادی موجوداتی شبیه انسان که هوش آن با هم متفاوت است و در سایزهای مختلف در سطح سیاره پخش هستند، تعدادی به صورت خزنده هستند و بسیار کشنده اند . این موجودات از نظر قدرت ، هوش سرعت انجام واکنش با هم فرق می کنند و قیافه های بسیار چندش آوری دارند و در ضمن هوش مصنوعی بالای دارند و به نور و تغییرات محیطی سریع واکنش نشان می دهند. در بازی کارگو 3 شما امکان انتخاب یکی از دو کاراکتری که به شما نشان داده میشود را دارید و در بازی در طول مراحل به سلاح های مختلف و پیشرفته ای دست پیدا می کنید . بازی به کمک موتور گرافیکی Unreal Engine 3 طراحی شده است و گرافیک خارق العاده و محیط های بسیار ترسناک و دلهره آوری دارد. هم اکنون نسخه کامل RELOADED بازی Cargo 3 را با حجم 4.7 گیگابایت از گیم تو دی ال در ادامه مطلب با لینک مستقیمدانلود نمایید.

Cargo 3 RELOADED

نسخه کامل RELOADED با فرمت ISO |

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

  • ویندوز :  Windows XP, Vista, 7 or 8
  • پردازنده :  Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz
  • گرافیک :  NVIDIA® GeForce® GTS 450 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 5870 @ 1GB
  • پردازنده گرافیکی :  Directx v9.0c
  • رم مورد نیاز :  2GB Ram
  • هاردیسک لازم :  10GB available space

تصاویری از محیط بازی :
Cargo 3 RELOADED

Cargo 3 RELOADED
Cargo 3 RELOADED

Cargo 3 RELOADED

Cargo 3 RELOADED
Cargo 3 RELOADED
Cargo 3 RELOADED
Cargo 3 RELOADED
Cargo 3 RELOADED

توجه مهم : فایل های فشرده برای دانلود در سایت گیم تو دی ال چندین بار تست شده اند و بدون مشکل می باشند و دارای ریکاوری 5% است ، که اگر به علت نوسانات اینترنت شما فایل های دانلود ناقص دانلود شوند و در موقع استخراج ارور CRC بدهند، می تواند از داخل برنامه Winrar و از قسمت Tools و گزینه Repaier می توانید ، آرشیوهای خراب شده را ریکاوری کنید و بعد برای استخراج کل آرشیوهای ریکاوری شده را بریزید تو یک پوشه و از طریق آن ها بازی دانلود شده خود را استخراج (Extract ) کنید .

 

  • حجم بازی  : 4.7 گیگابایت
  • پلتفرم بازی | تاریخ انتشار  : PC | 2014/12/10
  • منبع : گیم تو دی ال
  • پسورد فایل های فشرده : www.game2dl.com
بخش دانلود

لینک های مستقیم Cargo -RELOADED



بخش کرک جداگانه :

دانلود کرک Reloaded بازی Cargo 3

آموزش نصب بازی و کرک کردن :

ابتدا فایل های بالا با برنامه idm را دانلود کنید و سپس آنتی ویروستان را غیرفعال و خاموش نمایید و حالا با برنامه winrar فایل های بالا را از حالت فشرده خارج نمایید. پس از آن وارد پوشه استخراج شده شوید و حالا شما یک فایل ISO به نام rld.cargo3.iso دارید، که باید با برنامه Winrar 5 و یا Virtual Clone Drive آن را باز کنید، حالا بعد از باز کردن شما وارد پوشه آن شوید و روی فایل Setup.exe را دابل کلیک کنید ، تا نصب آغاز شود. پس از پایان نصب ، وارد پوشه Crack شوید و پوشه Binaries را که داخلش Win32 و داخل اونم دو تا فایل Steam_api.dll و Steam_api.ini قرار دارد را در محل نصب بازی کپی نمایید. ( پوشه Binaries را کپی کنید عزیزان !) در آخر نرم افزارهای پایین پست مانند  Directx و vcredist را هم با وصل به اینترنت نصب نمایید.

توجه مهم :پس از پایان نصب محل بازی خود را در آنتی ویروستان اعتمادسازی کنید.

آموزش اعتمادسازی

نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی که حتما باید نصب شوند :

توجه : موقع نصب برنامه های زیر باید به اینرنت وصل بمانید، تا آخرین نسخه آن ها دانلود و نصب شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط احمد عیوضی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1976
بازدید کل : 305217
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1